Łączna liczba wyświetleń

7 września 2011

Twoje życie jest beznadziejne? Weź się w garść! DRUHNY



Druhny [Bridesmaids]
2011
komedia
6/10

Przed obejrzeniem myślałem, że będzie to żeńska wersja Kac Vegas... Niestety mylne wrażenie i może motyw jest jakoś związany to film w ogóle. Nie ma tutaj ciekawego humoru, wciągającej fabuły lub po prostu świetnych aktorek. Mamy tym razem 2 przyjaciółki, jedna [Lillian] wychodzi za mąż i jej życie zaczyna się zmieniać na lepsze a druga [Annie] stacza się w przeciwną stronę. Chodzi mi jednak o dno życiowe, brak przyjaciół, faceta, biznes splajtował a mieszka u mamusi...Ba nawet nie ma żadnego zwierzątka... Do tego wszystkiego o mało nie niszczy przyjaźni i ślubu psiapsióły. A wszystko przez nieporadne decyzje i za dużego szaleństwa w rywalizacji o względy panny młodej z konkurentką Helen [ładna, bogata, dystyngowana etc.] Powiem więc jasno, że okraszanie takiego filmu wielką promocją to błąd, nadzieje wyszły spore a wyszło jak z Polską piłką. Oczywiście to jest tylko moje subiektywne odczucie. Co do aktorek to niewiele z nich kojarzyłem z jakiś wielkich ról w dużych produkcjach. Ich gra i tak jest kiepska więc z tej też ich nie zapamiętam. Może dlatego film mi się nie spodobał bo jestem facetem, a to nie o nich jest fabuła. Filmu jako tako nie polecam ale panie zapraszam do kin.

0 komentarze:

Prześlij komentarz