Łączna liczba wyświetleń

15 września 2011

Darmowy smartfon na 2 tygodnie... AKCJA PLAY

Witam Was drodzy czytelnicy ;)
Jak to zwykle bywa, jak coś ciekawego w sieci się pojawi i można na tym skorzystać od razu się z Wami dzielę. Myślicie sobie, ale przecież to stara akcja, trąbią o tym w telewizji, internecie, na pewno są jakieś haczyki i tak naprawdę nie jest to za darmo. A właśnie, że jest całkowicie za darmo! No może nie licząc Waszego czasu i drogi do najbliższego punktu Playa żeby zabrać a potem odnieść telefon. Do domu jeszcze nie przynoszą, a szkoda ;p  No więc tak trochę szczegółów, wiadomo nie brałbym czegoś jeśli nie przeczytałbym regulaminu:

- nie płacimy za rysy i małe uszkodzenia
- telefon może nam zginąć/zostać skradziony tylko musimy to zgłosić na policje
- po upływie 14 dni niezwłocznie telefon trzeba oddać
- po udanym teście, jest specjalna oferta, gdzie możesz nabyć telefon po niższych cenach
- wykonując zadania ze strony: testujsmartfona.pl bierzesz udział w konkursie i możesz wygrać nagrody
- dostajesz starter play fresh z 5 zł, nie oddajesz go po 14 dniach

Teraz jak się zapisać? Otóż wchodzimy na stronkę: www.testujsmartfona.pl wpisujemy kilka danych w formularz, parę klików później otrzymujemy wiadomość na maila, czekamy jeden dzień roboczy i otrzymujemy decyzję... Wg mnie wszyscy chętni otrzymują telefon, ponieważ żaden z moich znajomych nie otrzymał odmowy, więc to się ceni i plus dla PLAYA!

Jeśli chodzi o telefon to: 
HUWEI IDEOS U8500 
Znawcom pewnie coś to mówi, dla mnie jest to pierwszy raz z telefonem dotykowym i z tą chińską firmą. Jest to nowy typ telefonów, ponieważ dostać tak wyposażone cacko za 400 zł to nie byle co, ale rynek polski się przez Playa tym zaraz zaleje i co 2 osoba będzie go miała. Na razie mi to nie przeszkadza bo ja zostaje przy swojej nokii e52. Chciałem po prostu sprawdzić ten telefon i na razie mi się podoba, wszystko chodzi płynnie, nieograniczony przesył danych jest zbawieniem, więc bez tego nie jest Ci potrzebny taki telefon. Ogólnie jeszcze nie rozgryzłem do końca tego fona, ale aplikacje chodzą płynnie, Internet również, słaba jest kamera i aparat ale można wybaczyć. Problem pojawił się później, tel trochę się przycina, zwłaszcza gdy trochę programów działa, albo się coś pobiera. Parę razy mi się zwiesił, a na dzień używania to sporo i myślę, że byłoby denerwujące. Smartfon jak normalny komp, z upływem czasu chodzi co raz gorzej. To dopiero 2 dzień ale myślę, że dam radę coś odnieść do salonu za 2 tygodnie! Podsumowując mógłbym mieć telefon z androidem, ale nie do końca ten! Aczkolwiek za darmo spróbować, to bardzo polecam i nie bójcie się promocji!

Ciekawa informacja ode mnie już była wyżej, czas na propozycję:




A teraz coś o współpracy ze mną

Play robi też akcję z przechodzeniem do ich sieci i przenoszeniu nr

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, która sieć jest najlepsza to wiadomo PLAY. Mają dobre taryfy, najlepsze i najtańsze telefony na rynku, a po za tym świetne promocje! 
Otóż jeśli chcecie skorzystać z takiej promocji, że  
po przejściu do PLAY z mojego polecenia otrzymacie darmowe minuty to już piszcie do mnie maila
a ja Wam załatwię rozmowę z konsultantem, który wszystko załatwię. Potem gdy już będziecie w Play, możecie skorzystać z takiej promocji jak ja i polecać dalej a za to czekają świetne nagrody, telefon, psp, ps3, netbook, czego dusza zapragnie!

Tutaj coś do poczytania odnośnie promocji i abonamentów [niestety oferta dotyczy jedynie abonamentów].

MOJA CAŁA RODZINKA JEST JUŻ W PLAY I NIE NARZEKA!!!

Pozdrawiam serdecznie

0 komentarze:

Prześlij komentarz