Łączna liczba wyświetleń

26 września 2011

Działanie SWAT od podszewki SIŁY SPECJALNE


Siły specjalne [Tactical Force]
2011
akcja, sensacyjny
5/10

Niby tematyka poważna i mało komediowa, ale chciało mi się śmiać oglądając ten film, chociaż śmierci i bijatyk tam sporo... To chyba niezbyt dobrze świadczy, ale myślę, że już niedługo ten film również znajdzie się jako Mega Hit w tv. Nie wiem czemu takie porównanie ostatnio mi wchodzą do głowy, ale tak się mi to kojarzy... Tytułowe siły specjalne występują w filmie, a dokładnie S.W.A.T. którego ekipa jest strasznie brutalna ale zarazem skuteczna. Po jednej z takiej akcji zostają zawieszeni i mają przejść ponowny trening. Dostają sprzęt i miejsce w starych magazynach i zaczynają trening. Pech chce, że tam prowadzony jest odbiór walizki przez gangi. I tak to jedni napotykają drugich, parę ludzi ginie a wszyscy chcą odzyskać walizkę. Zwrotów akcji jest sporo, różne strony mają walizkę w różnym czasie, co robi bardziej komediową zabawę dzieci niż pojedynki gangów... Fabuła strasznie pomieszana, ale prosta, nie trzeba się czegoś domyślać. No może jedynie tego co jest w tej walizce, bo tego do teraz nie wiem, ale to chyba niezbyt ważne. Może Wam się uda to rozszyfrować. W sumie jedynie to mnie zaciekawiło w tym filmie, bo reszta to dno. Zero gwiazd hollywoodu, nawet słabe efekty specjalne. Podsumowując 5 i to tak z dobrym humorem, który mi towarzyszy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz