Łączna liczba wyświetleń

27 września 2011

Miłość bywa przewrotna i czai się bliżej niż myślisz POŻYCZONY NARZECZONY




Pożyczony narzeczony [Something Borrowed]
2011
komedia romantyczna
7/10

Powiem szczerze, że poczułbym się obrażony jeśli mnie jako narzeczonego nazwano by "Something"... Ale to nie ja gram głównego bohatera tylko przystojniak DEX, który żeni się z Darcy, koleżanką ze studiów a tak naprawdę kocha Rachel, 2 koleżankę ze studiów. Niestety nie wszystkie uczucia są ujawnione i dopiero tajemnica zaczyna zdradzać się przed ślubem, w sumie zdrada to dobre słowo bo o nią też się zaczepia. Nie wiem czy powinienem pisać na forum publicznym, że przyjemnie mi się ogląda komedie romantyczne...minuta ciszy... Ponieważ fajnie się patrzy na zakochane pary i ich problemy, chociaż z góry wiadomo że to film. Fabułę po krótce przybliżyłem i pewnie zdradziłem co będzie, ale nie wierzcie mi do końca, po prostu tych troje coś łączy i zaczyna się nieźle mieszać. Jak? Prosto się przekonać, na pewno macie jakieś kino niedaleko, a chyba warto. Mi osobiście się oglądało to dobrze i nawet się pośmiałem, bo trochę humoru tam mamy, chociaż znam bardziej śmieszne filmy i nie chodzi mi o You Tube. Tutaj już zobaczymy gwiazdy z USA, zwłaszcza tytułowe przyjaciółki, które grają na zasadzie kontrastu, piękna blondynka lubiąca szaleć, ale niezbyt bystra i mniej ładna brunetka, kujonica, która najlepiej zajęłaby się pracą... Oczywiście opowiadam tylko o filmie i tak zostały te stereotypy ujęte. A kogo wybierze przystojniak Dex, panie sprawdźcie same!

0 komentarze:

Prześlij komentarz