Łączna liczba wyświetleń

30 kwietnia 2011

Sposób na bycie fajnym? film: Jestem numerem cztery

Zmieniłem formę tytułów postów, myślę, że dacie radę i to Was nie pogubi...
Tytuły filmów na pewno zostaną więc czytać dokładnie !
Jedziemy (B

Jestem numerem cztery [I am number four]
Przygodowy, Sci-Fi, Akcja
2011
7/10

W odpowiedzi na pytanie z góry...No nie wystarczy mieć bloga, ba nawet superbloga, wystarczyć mieć jakieś moce i tajne skille. Gdzie to dostać? Białko i talenty to jedno, ale wystarczy przybyć z dalekiej planety i dostać co nie co od rodziców. Proste? Takim dziwnym wstępem opowiedziałem Wam prawie fabułę filmu. Mamy pana z numerem 4, po którego przyjechali Mandurianie i chcą ich zabić. Dlaczego? Kogo to obchodzi, ważne, że jest akcja. Trójka braci już została zgładzona i numer 4 jest następny, ale sprawia opór. W sumie to zwykły nastolatek, ale mający niezły urok osobisty, trochę krzepy, troskliwego opiekuna, psa, przyjaciela i potencjalną dziewczynę to dobry skład by zmierzyć się ze złem. Może Wam się to wydaje trochę komercyjne sztuczne itd, ale film ogląda się całkiem fajnie. Jest kilka momentów, w którym twarzówa się uśmiecha więc pozytywnie. Po za tym są efekty specjalne i to takie szpanerskie, w sumie moce są potężne więc jak inaczej. Trudno mi oceniać grę aktorską, bo w sumie kojarzył mi się ten film z typem serialu a nie jednego dzieła, ale nie razi jakiś brak profesjonalizmu więc jest ok. Ogólnie powyżej średniej bo 7, czy kiedyś doczekamy się 9...? 

K.

0 komentarze:

Prześlij komentarz