Łączna liczba wyświetleń

4 maja 2011

Zostań bohaterem w kilka minut... CRYSIS 2

Witam again.
Jako, że moja konsola sobie dobrze radzi, rozpocząłem kolejny tytuł, otóż:

Crysis 2
FPS, gry akcji
2011
8/10

Dorwałem tą grę w polskiej wersji językowej więc to jeszcze dodaje jej atrakcji. Powiem szczerze, że na razie mam dopiero zalążek więc pewnie ocena będzie negatywna. Od znajomego dowiedziałem się, że to super tytuł, dopracowany, długi i nic tylko zarywać noce. Włączyłem, sprawdziłem i racja trochę godzin umknęło, a malutko ruszyłem się w fabule gry... Na pierwszy rzut oka gra wydaje się trudna i to seryjnie... Może dawno nie grałem w takie gry, ale pare razy doznałem respawna ze skrzywieniem na ustach. Otóż jak mogę jeszcze polecić tytuł? Byłeś czytelniku w NY? Nawet jeśli tak, to zobacz jak wygląda po ataku dziwnego wirusa, a Ty jesteś rycerzem w nowoczesnej zbroi i próbujesz rozwikłać zagadkę. Nie wiem jak gra się skończy, bo trochę mi zostało, ale ogólnie chce się do gry wracać a to zwiastuje dobrze. Ponadto ciekawa grafika, muzyka i grywalność podsycają atmosferę. Aczkolwiek nie zrażajcie się od razu, miałem kilkadziesiąt minut zawahania czy męczyć się dalej, ale trzeba odbyć służbę żołnierza, jak teraz tylko armia zawodowa. Także karabin w rękę i ocalać ludzkość...

K.

0 komentarze:

Prześlij komentarz