Łączna liczba wyświetleń

13 kwietnia 2011

Seriale... Californication, Gossip Girl, Skins

Siemanko siemanko, jest chwila czasu w dzień więc kolejna dawka moich jakże nieodzownych recenzji... :D Na tapetę dzisiaj lecą seriale, ponieważ dawno nie oglądałem już filmu...jakoś brak czasu. No to biere kiece i lece.

Californication [Kalifornizacja?]
Dramat, Komedia
od 2007
9/10

Jak widać po samej ocenie to mój najbardziej ulubiony serial tv. Kto o nim słyszał zaraz sobie pomyśli, że jestem jakimś zbocz... A kto nie zna już tłumaczę. Otóż 4 sezon tego o to serialu ujrzały już światło dzienne a to nie koniec. Każdy odcinek to 30 minut ciekawego i dość ekstrawaganckiego humoru, który zaciera granice przyzwoitości. Nie polecam dzieciom tego serialu, dla Was mamy bajki. Główny bohater, kalifornijski pisarz Hank Moody i jego toksyczna rodzinka i ich perypetie to krótki opis. Artysta ten jest tak frywolny jak foliowy worek na wietrze... Mogę Wam zagwarantować, że w co 3 zdaniu jest przekleństwo a przynajmniej raz ktoś z kimś kopuluje ładnie ujmując. Wulgaryzm, erotyzm i tym podobne to chleb powszedni. Ale mimo iż na pierwszy rzut oka wydaje się to chore, jest to fajne i wciąga! Nie wiem czy podzielicie moje zdanie, ale ja jestem tym serialem zachwycony. Nie nudzi się, czeka się na kolejne odcinki, szkoda tylko że polska tv już go nie transmituje. Chyba pogranicza niesmaku są tego przyczyną, ale dobrze że mamy amerykańską TV, która większość rzeczy to ma w d.... [Ilość kropek nie jest przypadkowa]. Historie, które się tam wydarzają nie są nijak podobne do rzeczywistości, a jeśli ktoś ma podobnie to współczuje... Ogólnie jest to dla mnie szlagierowy serial niczym czterej pancerni i pies ale to nie ta epoka. Polecam Polecam Polecam, jak coś to skomentujecie to negatywnie!

Gossip girls [Plotkara]
Komedia, Dla młodzieży
od 2007
8/10
 
Znowu możecie mieć polewkę z autora... OCB facet i ogląda Plotkarę... Chyba go poj... Otóż wszem i wobec ogłaszam iż jestem normalny ! ;) ale nie wypieram się iż plotkarę oglądam, i to już 4 sezon na bieżąco. Oczywiście polska stacja również i tego serialu nie transmituje ale cóż...znów ludziki zza Oceanu dają nam to co potrzebne. O czym to jest? Ogólnie o grupie bogatych nastolatków, których losy śledzimy od szkoły średniej po studia... Mamy najlepsze marki, dużo pieniędzy, Manhattan i światła reflektorów, sama śmietanka. Fabuła troszkę zagmatwana i lepiej oglądać po kolei. Jak to zacząłem oglądać, hmmm dziewczyna mnie zaraziła i tak to sobie czasem oglądamy. Szyk, styl, lekki humor, fajni aktorzy dopełniają serial. Nie wiem czym do cholery jest gatunek dla młodzieży, ale mówiłbym tu raczej o młodzieży takiej jak w filmie, wcześniej nie polecam. Dlaczego tytuł plotkara? otóż wszystkie intrygi i wydarzenia komentuje plotkara, anonim, który o wszystkich i wszystkim pisze na stronie Internetowej, i to ona jest głównym źródłem informacji. Jak wiesz kim ona jest, czekam na maila;) W skrócie warto oglądać, jeśli lubisz takie klimaty, nie jest to na pewno kolejny głupkowaty serial typu hanna montana i J. Bieber <3 
Skins [Kumple]
Dramat, Komedia
od 2008
6/10
 
Kolejna dość intrygujący tytuł tym razem przyjaciół z naszej prowincji czyli WLK Brytanii. Nie wiem i nie rozumiem dlaczego polskie tłumaczenie to kumple, myślę że to dość slangowo i bardzo udobruchany tytuł. O czym to może być? Otóż sezonów jest 5, każde 2 sezony to inna paczka przyjaciół ale wszystko się ze sobą łączy. Ja osobiście oglądałem jedynie 1 i 2 i mnie nie wciągnęło dlatego ocena na 6. Jednakże znam dużo ludzi, którzy się tym zachwycają i ich szanuje każdy ma swoje gusta. Dlaczego nie oglądałem dalej...otóż jeśli myślicie, że californication to coś złego i obleśnego to ten serial jest 4 x gorszy a do tego bohaterami są nastolatkowie, którzy piją ćpają uprawiają seks i mają zatargi z prawem w wieku 14-16 lat... Dla mnie było to trochę odrażające i nie przyciągnęło. Jeśli tak naprawdę jest w Anglii to ja wolałbym tam nie trafić. Ale to jedynie film więc nie ma co narzekać na zapas. Fabuła jest różnorodna, koneksje poszczególnych aktorów prawie moda na sukces, ale jest to ciekawe. Miałem zajawkę i oglądałem kilka odcinków naraz więc to dobry znak, ale po każdym odcinku ciśnie Ci się na usta k@#!$ masakra... I to chyba pozytyw tego serialu, bo myślę, że jego zamierzeniem było widzem wstrząsać, a większość lubi skrajności...

K.
xoxo




0 komentarze:

Prześlij komentarz