Łączna liczba wyświetleń

10 kwietnia 2011

London Boulevard, Tron dziedzictwo, Śniadanie do łóżka

Kolejna dawka 3 filmów. może to krótki okres czasu, ale nie oglądam codziennie a chce opisać kilka "dzieł" póki pamiętam. Może później jeszcze coś mi się przy niedzielnym obiedzie przypomni, czy będzie łagodniej niż w poście niżej... Who knows ? 

Londyński Bulwar [London Boulevard]
Dramat, Romans, Kryminał
2011
5/10

Colin Farrell jest omawiany w naszych mediach co chwilę i serwisy pudelek i inne psinki są nim bardzo zainteresowane. Nie powiem, że chciałem zobaczyć jego grę aktorską po tych wszystkich komplikacjach i związkach z Alicją... Gość musi być normalny skoro wybrał Polkę. Co do gry czy talentu tego oto pana nie ma zastrzeżeń, ale dlaczego nie pamiętam fajnego filmu z jego udziałem? Może ma pecha albo nie trafia w moje gusta. Otóż Londyński bulwar to mieszanka słabego kryminału, wątku romansowego, gdzie tu dramat? Chyba w odbiorze widza... Historia byłego kryminalisty, który wychodzi z więzienia, ma propozycje pracy "na czarno" ale wybiera normalne życie, ochraniając celebrytkę i... Sami się domyślcie co ona ma w tym wspólnego. Oczywiście nie jest to proste i są problemy, na problemy Colin i o tym film jest. Czy warto go obejrzeć? Jedynym pozytywnym akcentem dla mnie jest śmieszność wroga playboya który przed kolejnym zabójstwem opowiada głupią bezsensowną historyjkę, trochę jak Joker. Myślę, że dla większości kobiet główny bohater przyciągnie je do ekranu i w tym miejscu je pozdrawiam.

Tron: dziedzictwo [TRON Legacy]
Akcja, Sci-Fi
2011
8/10

Jest wysoka ocena! Warto obejrzeć, ale nie jest zachwycony tak żeby obejrzeć to ponownie. Polecam pooglądać w 3D ponieważ efekty świetlne rozbudzają zmysły. Film przyciągnął moją uwagę i chciałem go oglądać co się naprawdę dzisiaj coraz rzadziej zdarza... Czy będę go pamiętał za miesiąc to się okaże, ale mniejsza z tym. Wracając fabuła opiera się na kreatorze gry TRON, który tworzy równoległy do rzeczywistego świata wirtualną ziemię programów i userów[ludzie]. W pewnym momencie ojciec znika a jego syna przez przypadek trafia do tego świata i go szuka, oboje chcą uciec ale nie jest to proste jak egzamin gimnazjalny. Syn ma różne przygody i... gra go nieznany przeze mnie aktor...to dziwne ale to jurny młodzieniec, który daje radę. Oczywiście zaraz zostanę zlinczowany, że co piszesz o filmach a podstawowych informacji nie wiesz. Ta nie wiem, wolę sobie czym innym głowę zaprzątać a liczy się dla mnie odbiór i ocena innych jak i własna na temat filmu a nie mnie. Myślę, że film obejrzały już miliony opis, ponieważ trochę reklamy w niego poszło, ale jeśli się ma pomysł a wykonanie niezłe to nie żałujmy milionów dolarów, bo może kino i filmy nie jest wysoką kulturą ale warto na to poświęcić swój czas, którego co raz mniej.


Śniadanie do łóżka
Komedia romantyczna
2011
6/10

Myślicie czemu ta okładka? Obczajcie podstawową i myślicie k... ile będzie jeszcze takich samych okładek polskich komedii. Czy faktycznie jest tylko jeden grafik w Polsce? PR i reklama to jedno, ale ja skusiłem się na to, żeby to obejrzeć ponieważ lubię Karolaka i zagrał całkiem nieźle oczywiście jak to w komedii romantycznej Boski żigolo tym razem kucharz zdradzany przez żonę spotyka przypadkowo dziewczynę, której nie lubi ale potem się zakochuje. Różne przeszkoda typu żona, pasierb i inne komplikuje sprawy ale kończy się happy endem. Czemu 6/10 ? Ponieważ dużo ludzi, w sumie par oglądało ten film a ja byłem sam, ponieważ moja wybranka większa krytyczka filmowa nie lubi takich chał. Aż tak bym tego nie ocenił ale faktycznie oprócz humoru na 4 bez przesadyzmów i Karolokowi jest 6. Film średni cóż tu więcej pisać. Sochę jako tako trawię, jest mi obojętna więc ani plus ani minus. Z tego miejsca pozdrówmy jeszcze Piaska, który nagrał do filmu kolejną biesiadę, która leci w radiu non stop do dziś a premiera była już dawno. Jak tu nie iść jak takie gwiazdy, jeśli nie lubicie komercjalizmu, a lubicie kino to wybierzcie inny film albo zostańcie w domu i włączcie byle jaki serial, będzie to samo, a za zaoszczędzone pieniążki zamówcie jedzenie albo trunki, zadowolenie żołądka da Wam lepszy efekt niż doznania kulturalne. ;)
 
K.



0 komentarze:

Prześlij komentarz