Łączna liczba wyświetleń

9 kwietnia 2011

Filmy, seriale etc...

Witam ponownie.
Dzisiaj może wcześniej niż raz na miesiąc post, ale wpadłem na jeden, genialny pomysł... tj. zrobienie mojego bloga bardziej tematycznym!!! Dlaczego ma on być tylko komercyjny o zarobku, jeśli interesuje się również innymi rzeczami. Może dzięki temu stanie się on bardziej popularniejszy?
Otóż pomysł to własne info-recenzje na temat oglądanych filmów oraz gier XBOX 360. Czy to wszystko wypali? Hmmm oby tak, po za tym postaram się tutaj dodać troszkę humoru i swoich ocen, dlatego nie gniewajcie się, jeśli moja ocena będzie się różnić od tej z filmwebu czy waszych znajomych. Mówię co sądzę i mam nadzieję, że to Was zainteresuje, ale nie będziecie się złościć jak coś nie pójdzie po Waszej myśli...

Poniżej schemat postów:
FILM/XBOX
Plakat/Okładka
Tytuł: [oryginalny]
Gatunek: 
Rok:
Moja oceny x/10
Recenzja pomieszana z opisem

Zobaczymy jak to wyjdzie a startujemy za chwilę więc "a little less conversation, a little more action please" 
C'mon!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz