Łączna liczba wyświetleń

17 stycznia 2012

Praca szofera musi być ciekawa, ale... DRIVE



Drive [Kierowca]
2011
akcja, sensacyjny
6/10

Znowu mój ulubiony goguś w roli głównej, ale tym razem rola dużo spokojniejsza i poważniejsza. No i w końcu jest akcja, to była tylko kwestia czasu, kiedy ten typ stanie się Chuckiem Norrisem ;P Oczywiście żartuje i już koniec tej bezsensownej krytyki. Osobiście ten film nie przypadł mi do gustu, ale tak jak wiecie jestem mocno krytyczny. Znam wiele osób, które chce to obejrzeć i którym się strasznie podobał, ale seriously...?! Do rzeczy Konrad! Mamy utalentowanego kierowcę, mechanika. Wiadomo fucha w warsztacie to nie wszystko, wystartowanie w rajdach też trochę stoi więc trzeba sobie dorabiać. Dobrze płatne jest szoferowanie złodziejom i tak ten film się zaczynał i jeszcze wtedy mi się podobał. Ale potem nagle wątek miłosny z samotną sąsiadką z dzieckiem i facetem w więzieniu. Związek się rozwija a tutaj typ wychodzi z więzienia i kicha, ma długi, zagraża rodzinie. Porządny amerykański obywatel - sąsiad nie zostawia go w potrzebie, umawiają się na skok i coś idzie nie tak. Tutaj zaczyna się prawdziwe kino akcji Hollywood. Krew, strzały, pieniądze, pościgi, ale...to jest słabe tyle powiem ;) Podsumowując złego dobre początki dlatego 6, ale wierzcie mi lub nie...

0 komentarze:

Prześlij komentarz