Łączna liczba wyświetleń

24 sierpnia 2011

Szybkie samochody, piękne kobiety czy to na pewno Szybcy i Wściekli FAST FIVE




Szybcy i wściekli 5 [Fast Five]
2011
akcja, kryminał
8/10

Ach premiera tej serii trafiła na mnie w Gimnazjum. Szybkie wozy, tuning, zawrotna prędkość, czego chcieć więcej ;D? Wiadomo, że każda kolejna część to coś ciekawego i będzie się ciągnąć echem sukcesów początku tak jak i Step Up i innych podobnych. Powinienem więc zjechać ten film, no bo kurcze odgrzewany kotlet to nie to samo co świeże mięsko, ale... O dziwo podobał mi się ten film, nie był za długi, za krótki, słaby nudny itd. Chociaż muszę się do czegoś przyczepić... Mało tuningu, szybkich aut, historii gatunku, pięknych pań i emocji. Szczerze bardziej ta [nie wiem jak nazywa się 5 część filmu;p] część przypominała Ocean's ... Jest opcja rabunku i kombinujemy jak to zrobić. Plany, ekipa, specjaliści i dużo kasy. No przecież to Ocean's btw bardzo dobra seria, bardzo mi się podobają filmy tego typu, ale chyba nie pasuje to do F&F. Whatever, mimo to i tak jest to kawałek kina, choć pewnie powiecie, że mógłbym się czymś ambitniejszym zająć, ale film jest dla ludu a ja tym ludem też jestem więc bawiłem się dobrze;) Może zmieniono trochę fabułę, bo za dużo młodzieży w Stanach i na całym świecie traciło głowę dla prędkości? Taka akcja społeczna, trzeba by było to sprawdzić ;D Co do historii, hmmm no to mamy znanych nam dobrze aktorów i ról, Torreto, Mia, Brian. Wszystko dalej się dzieje na pograniczu prawa i głównym motywem jest kupno wolności. Jak? Zapraszam przed ekrany.

0 komentarze:

Prześlij komentarz