Łączna liczba wyświetleń

10 sierpnia 2011

Reklama Alior Banku w Hollywood ? THE ADJUSTMENT BUREAU




The Adjustment Bureau [Władcy umysłów]
2011
thriller
6/10

Ostatnio wzięło mnie na thrillery, jest kilka ciekawych tytułów wiec zabrałem się i za to. Powiem tak... mogłem trafić lepiej ;) Niezbyt jestem zadowolony, myślałem, że będzie co więcej. A co jest? Otóż mamy sobie polityka, który startuje do senatu. Tak apropo Matt Damon gra główną rolę i to akurat mu wychodzi. No i jest sobie ten polityk i główna historia o nim, aż nagle spotyka kobietę [niestety nie pamiętam z imienia i nazwiska ale grała w Gol i tutaj też wychodzi jej całkiem całkiem]. Oboje się w sobie zakochują. No ale w końcu to thriller, nie romantic story więc mamy tajemniczych panów w kapeluszach i garniturach, którzy... I tutaj brakuje mi słów, rządzą naszym losem, przypadkiem, jak to często pada w filmie 'pomagają trzymać się planu'. No i tu zaczyna się thriller, najgorszą rzeczą jest to iż plan nie widzi 2 zakochanych więc wszystko jest przeciwko nim, a oni dalej do siebie. I tak w kółko i o tym film jest w skrócie, powiem niczym Yedi. O dziwo film jak na thriller bardzo spokojny, zero bójek, krwi, zabijania tylko tajemnice, rozkminy i tajemnice i Nowy Jork ;p Krótko mówiąc, film jest średni, są lepsze i pewnie tysiące, ale ktoś się może ze mną nie zgodzić. Przypomniało mi się jeszcze, że no mamy ucieczke, ciągłą więc akcji trochę jest, ale snooker też kocha dużo ludzi za emocje;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz