Łączna liczba wyświetleń

16 sierpnia 2011

Amnezja, Schizofremia to są dopiero problemy... TOŻSAMOŚĆ


Tożsamość [UNKNOWN]
2011
thriller
9/10

Długo oczekiwany przeze mnie film. Myślałem, że zaskoczy tak jak Jestem Bogiem, ale niestety jest trochę niżej, chociaż też bardzo wysoko. Więc jeśli jeszcze nie widzieliśmy, wio w kino ;) Nie będę zaprzeczał, że PR zrobił swoje tak jak z Source Code [opis za kilka dni], ale to tylko podnosi poprzeczkę i nie wiem czy działa na korzyść filmu, tutaj się udało. Dobra szybki opisik: Jest pan naukowiec, który pracuje we współpracy z innym i tworzą nowe uprawy roślin [może tak to nie jest ale tak w uproszczeniu] Przyjeżdża z żoną do Berlina i niestety ma wypadek, traci trochę pamięć i gdy sobie wszystko przypomina nic nie zgadza się z rzeczywistością. Jakie jest tego rozwiązanie? Niewiadomo do końca filmu, a trochę irytujące patrząc z zewnątrz. Na szczęście film ani przez chwilę się nie nudzi, wręcz przeciwnie, miło się go ogląda. Mam małą wiedzę na temat obsady i aktorów, rzadko kogo pamiętam z imienia i nazwiska, ale nie ma tam dużo gwiazd światowego formatu, których znamy z wielkich produkcji czy pierwszych stron gazet. Aczkolwiek nie ujmuje to w ogóle filmowi ani i samym aktorom, kiedyś trzeba się wypromować;) Czy to wszystko zasługuje aż na 9? Mam nad tym spore wahania, ale od mojej oceny nie zależy wejście Chorwacji do UE czy inne ważne sprawy więc pozostawiam tak jak jest.

0 komentarze:

Prześlij komentarz