Łączna liczba wyświetleń

17 maja 2011

Błąd jeśli siedzisz sam przed komputerem... rada = TEKKEN 6

Długo nic tutaj nie dodawałem, ale zaczęły się juwenalia i sami rozumiecie;)
Chwila wolnego to biorę się ostro do pracy, a co !

Tekken 6
gry akcji
2009
7/10

Każdy kto posiada konsolę, posiadał czy będzie posiadać na pewno miał jakąś bijatykę i możliwe, że był to tekken. Ta seria towarzyszy już nam od ładnych paru lat i w moje ręce trafiła 6 odsłona. Jakieś różnice? Jakościowe niezbyt aczkolwiek ta sama świetna grywalność i... nowe ciekawe postacie. Wystarczy dorwać 2 pady a chętni do gry się znajdą. Zamulasz ze znajomymi w domu a konsola się kurzy? Bierz tekkena i zróbcie turniej i nie mówię tutaj tylko o płci męskiej. W grze mamy równouprawnienie są kobiety, mężczyźni a nawet zwierzęta...?! Uwierzcie mi, że z doświadczenia wiem iż zabawa jest świetna! Co do samej gry jest rozbudowana, mamy tryb single player, ale szczerze jeszcze nie używałem... No i multi czy to z komputerem czy najlepsze, z drugim graczem. 40 postaci, 10 aren to coś co nie kuje w oczy, chociaż dla mnie minusem jest niedopieszczona grafika. Ale i tak najlepsze są niespodzianki ;D Może wszystkich postaci nie wypróbowałem jeszcze ale... Kangur, Panda, Pani Drzewo są ciekawymi wojownikami :O Zawsze jakiś element humorystyczny w grze. W ocenie gra wypada średnio bo ma jeden cel, zabawa dla kilku osób na jeden, dwa wieczory, nie jest to coś co przyciąga mnie jak przechodzę koło telewizora, więc wszystko fajnie i godne polecenia, ale tylko dla kilka osób. Zapraszaj kumpli i kumpelki!

K.

0 komentarze:

Prześlij komentarz