Łączna liczba wyświetleń

27 maja 2011

Marzy Ci się kariera piłkarza, bramkarza, trenera? FIFA 2011

 

Fifa 2011
sportowa, piłka nożna
2010
7/10

Kto nie słyszał o takiej pozycji każdego gracza i nie tylko? Fifa od lat seria gier na PC i konsole, które swoje początki ma koło 1996 ? Kojarzy mi się, że przynajmniej ja wtedy zacząłem w nią grać. Potem była 97, 98 przełom w 2000 i co roku coś nowego... Może z pominięciem lat 2007-2010 niewielkie zmiany, wszystko podobne zmieniali się jedynie zawodnicy. Oczywiście zaraz wyjdę na anty fifa rlz ale racja taka, że PES podbił moje serca od tego czasu, ale dziś o fifie. To taka pozycja, że warto mieć nawet jak recenzenci myślą, że to śmieć. Dlatego i ja zabrałem się z rezerwą do serii 11 chociaż mówiło się, że jest lepiej i... Najpierw dostałem ją na PC... to coś ruszyło, potem dostałem wersję XBOX 360 i zostało najczęściej graną pozycją w moim studenckim mieszkaniu. Turnieje co chwilę, łojenie batów współlokatorom ;D czego chcieć więcej. Co z nowości? Tryb zostań gwiazdą nie robi już na nikim podziwu, aczkolwiek tryb grający trener czy tryb gwiazdy ale bramkarzem :o to jest coś z innej planety. Gra się tak rozbudowała, że ja nie wiem co trzeba zrobić, żeby zdobyć wszystkie achievy ;p Szczerze bramkarzem długo nie grałem, bo nie mogłem tego opanować. Ale czekają mnie jeszcze wsady w NBA więc myślę, że to naprawdę pikuś. Wcześniej pisałem o tekkenie na kruche wieczory, to też dobra gra i sprawia wiele frajdy. Zwłaszcza jak marzy Ci się wielka kariera, a o tym raczej każdy chłopak w Polsce śnił nie raz. Aczkolwiek mamy też minusy... Gra się jednak po paru godzinach nudzi, ale tak było zawsze, po za tym albo jestem upośledzony, albo mi prawy analog słabo działa...W Pesie szybko się robiły triki, tutaj jest gorzej, ale obiecuję to też opanować. Zbliża się finał LM, więc nie czekaj długo tylko pokonaj na swoim kompie MU oczywiście Barceloną !
VEB!
P.S. Okładka specjalnie tak wybrana;p bez Realu i MU

K.

0 komentarze:

Prześlij komentarz