Łączna liczba wyświetleń

31 maja 2011

Problemy z rodzicami? Mogło być gorzej... THOR

 
 
 
Thor
akcja, fantastyczny, przygodowy
2011
6/10

Nie będę pisał o tytule bo tylko chyba ja sam widzę tylko jakieś koneksje z filmem. Mniejsza z tym i tak wiem, że kochacie moje recenzje ;] Otóż Thor to imię głównego bohatera którego atrybutem jest młot, dziedzica tronu Absgardu. Jak się domyślamy Absgard ma na pienku z jakimś inna planeta i mają tam swoje walki. Ale co do tego ma Natalie Portman i Ziemia? O Natalie powiem, że jest naukowcem i szuka tornad, o drugim zaraz. Jak widać nawet na moim blogu aktorka ta pojawia się często. Powiem szczerze, że zaskoczony jestem iż daje radę grać w tylu filmach, to już trzeci klasowy a dopiero czerwiec. Myślę, że to będzie jej rok. Aczkolwiek nie mam nic przeciwko bo lubię zarówno jej grę aktorską i jako samą dziewczynę, wydaje ładna i skromna. Połączenie Thora i Natalie jest już bardziej skomplikowane. Otóż UWAGA mamy nawiązanie do tytułu, w dniu koronacji Thora mamy napad wrogiej planety, wszystko się kończy happy endem ale wojownik w zemście atakuje Lodowe Olbrzymy a powinien promować pokój, za ten czyn ojciec wydala go na Ziemię w postaci tornada... I wyjaśnia się sprawa z panią Portman. Dodam jedynie, że wpadają w sobie w oko. Byłoby troche nie pokolei gdybym nie napisał, że Thor ma młodszego brata, który jest mocno zazdrosny. Z nim w ogóle mamy ciekawe akcje więc nie będę zdradzał. Powiem tylko, że historia jest dość fantastyczna i pasuje do bajek. Chyba wyrosłem już z tego bo niezbyt mnie film wciągnął. Ot taka bajeczka, w której dobro wygrywa ze złem, spodziewałem się czegoś lepszego, ale jeśli wierzycie w życie po za Ziemią to chyba warto spojrzeć

0 komentarze:

Prześlij komentarz