Łączna liczba wyświetleń

20 lutego 2012

Tajny wywiad jej wysokości... SZPIEG



Szpieg [Tinker, Tailor, Soldier, Spy]
2012
akcja, detektywistyczny
6/10

W porównaniu do ostatniego Johny English tym razem mamy do czynienia z prawdziwą agencją wywiadu Angielskiej Królowej i raczej nie chodzi tu również o Bonda. Film zawarty w lekkiej przeszłości, jak dla mnie lata 70-80 ale pewny jestem. Znów motywem przewodnim zdrada. Kto? Kiedy, Jak, Dlaczego? Wszystko zaczyna się od nieudanej misji, ginie jeden z agentów, sprawa była ustawiana, okazuje się że jednak nie ginie. Ginie kto inny, wszystko jak w najlepszej książce. Aczkolwiek właśnie na książkę ta historia się nadaje, na film wg mnie nie. Albo po prostu to nie moja bajka. To też możliwe. Film odbił się dosyć dużych echem, dlatego chciałem go obejrzeć, dużo głosów za, a ja taki dziwak i się nie podoba. No cóż, fakt że oglądałem go w czasie sesji pomiędzy nauką, ale większość ostatnich filmów miały taką okoliczność. Jak dla mnie średniak, lecz zbyt duże oczekiwania przez świat, więc lekkie rozczarowanie. Wracając mamy jednego nieskorumpowanego wyższego detektywa organizacji, bierze się za rozwiązanie zagadki z przeszłości. Okazuje się, że zdrada jest bliżej niż myślicie, ale i tak będzie Wam ciężko zgadnąć. KGB nie śpi :P

0 komentarze:

Prześlij komentarz