Łączna liczba wyświetleń

16 lutego 2012

Prawda jest naprawdę bolesna, zwłaszcza o Gettcie...W Ciemności



W ciemności [In Darkness]
2012
historyczny, dramat
8/10

Na pewno słyszeliście o tym filmie. Opcja nominacji do Oscara robi swoje. Aczkolwiek po prostu kolejny historyczny film produkcji made in POLAND. Nie czuję się odpowiednio kompetentny żeby go oceniać, albo mówić co mi się podobało. Bo to nie jest film do podobania, to trzeba zobaczyć i zrozumieć i już. Pani Holland ukazała autentyczną historię pewnej grupy Żydów, którzy chowają się w kanałach przy pomocy Polaka, który skuszony pieniędzmi naraża swoje życie. Koniec końców zostaje bohaterem, aczkolwiek czy gdyby nie pieniądze również by nim był, w końcu się one skończyły ale chodzi o sam motyw. Powiem tyle, film trwa długo a nie mnie oceniać co było prawdą a co fikcją, ale cieszę się że nie żyłem w tamtych czasach. Wszechobecna śmierć, czy wizja śmierci, głupie hierarchie narodów, aczkolwiek Wojna to przecież nic pozytywnego. Jak kończy się film, jeśli o nim czytaliście to wiecie ja nie powiem, aczkolwiek poradzę, że nie jest to produkcja dla dzieci, powiedziałbym że dopiero dla starszej młodzieży. Przemoc jest nie tylko głównym powodem ale o dziwo wg mnie za dużo erotyki. Aczkolwiek mocno podkreśla to wagę sprawy, więc może tak miało być. Zapraszam do kina.

0 komentarze:

Prześlij komentarz