Łączna liczba wyświetleń

18 grudnia 2011

Zmiany w wojsku lepsze dla szarego obywatela. WETERAN




Weteran
2011
akcja
6/10

Zamotany tytuł, ale nie wszystko musi być logiczne tak jak i wspominany film... Długo rozkminiałem o co w tym wszystko chodzi, dlaczego tak a nie inaczej, ale niech Was to nie martwi. Przecież historia w filmie nie jest najważniejsza, liczą się sceny, aktorzy i ciekawość... Niestety tego też zabrakło... Z grubsza się już wyżyłem więc mogę opisywać spokojniej. Tytułowy Weteran to Robert, który odchodzi z wojska, konkretnie z Afganistanu. Rzecz dzieje się w jednej z biedniejszych dzielnic Londynu, gdzie ma swoje stare mieszkanie. Dzielnica rządzona gangiem, narkotykami i bronią. Jako bezrobotny, szybko dostaję pracę w agencji ala CIA, aczkolwiek sam teraz nie do końca wiem kim byli Ci ludzie ;P Czy oni byli dobrzy czy źli. Tak jak pisałem trochę niezrozumienia to tam jest. Co ciekawe film nie kończy się happy endem, nikt nie mieszka długo i szczęśliwie oprócz zła... Że tak bajki się w dzieciństwie nie kończyło, byłoby ciekawiej a tak co odcinek to samo... Otóż okazuje się że terroryzm finansowany jest przez wszystkie tajne agencje, po to by siać strach, panikę i na tym zarabiać. Przynajmniej takie zdanie zapamiętałem, na szczęście to film i mam nadzieję, że chociaż cień prawdy się za tym nie kryje!

0 komentarze:

Prześlij komentarz