Łączna liczba wyświetleń

5 lipca 2011

Kickflipy, Olie i zero siniaków na nogach... Jak? SKATE 2




Skate 2
2009
akcja, zręcznościowa, sport
7/10

Wiem, że wyszło już Skate 3 i nie jestem na fali, aczkolwiek wszystko po kolei. Skate 1 sobie odpuściłem bo po co się bawić w starocie jak mam już 2. Hmmm co by tu opisać, wiadomo jak nazwa wskazuje wcielamy się w postać skate'a, który zaczyna swoją przygodę, uczy się podstawowych tricków, zarabia na siebie przez filmy, zdjęcia pojedynki. To moglibyście stwierdzić bez grania, co się zmienia potem? Otóż wiele, grafika ciekawa, szczególnie wypadki, chyba wychodzi moja złośliwość ;D tricki są bardzo rozbudowane i fajnie by je było umieć. Te podstawowe robi się szybko i automatycznie, nie potrzeba tyle prób co np. w NBA, aczkolwiek bardziej złożone kombinacje mi wychodzą raczej przez przypadek niż celowo, ale na razie idzie płynnie. I to też ważne, gra nie jest za trudna, gdzie siedzimy cały dzień nad jedną misją. Wiem takie gry są dla ambitnych i szybko się nie skończą, ale nie mam cierpliwości do tego typu akcji, chociaż jestem spokojnym raczej człowiekiem. Dlaczego więc 7? Uważam to za średniak, nic nie powala na kolana, ale też nie irytuje. Może kolejna część jest ciekawsza i bardziej dopracowana, ale moja przygoda się dopiero zaczyna, zobaczymy jak się skończy. Fani tego stylu życia na pewno będą się dobrze bawić, chyba że trafi im się wersja francuska tak jak mi... Dajcie spokój, oprócz tak i nie to ja za wiele nie potrafię, ale zawsze jakaś edukacja;D Chociaż przez to mam wyższy poziom trudności, Jak dla mnie warto zaryzykować i zająć sobię kilka godzin tym tytułem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz