Łączna liczba wyświetleń

14 lipca 2011

Dobry tytuł podstawą sukcesu. Odchudzamy się :P JAK POZBYĆ SIĘ CELLULITU?




Jak pozbyć się cellulitu?
2011
komedia
8/10


Powiem tak, tytuł niczym poradnik sci-fi... Myślę, że wiele kobiet by się skusiło, żeby posiąść taką wiedze. Niestety muszę Was rozczarować film nie jest o tym :P Wręcz przeciwnie, słowo klucz-cellulit pojawia się może z 2 razy. Jeśli nie o tym to o czym? Ciekawe ile osób poszło tylko dlatego a potem wielkie rozczarowanie w kinie... Fabuły filmu nie jestem w stanie opowiedzieć, do tej pory nie rozkminiam o co chodziło. Najciekawszy jest początek...POLECAM a potem są 2 kobiety, wyjeżdżają do SPA, tam przebrana masażystka udaje, że ktoś chce ją zabić, a to jej mąż tak naprawdę. Trudno mi objąć moją małą główką, ale może Wam się uda to czekam. Pokręcenie tego filmu jest jego największą wadą. Szczerze po 20 minutach miałem ochotę to wyłączyć, ale na szczęście przetrwałem i było warto. Mamy same gwiazdy znane z Polskiej sceny komediowej, serialowej i tańca z gwiazdami. Grają oni fenomenalnie i za to 8 i to zasłużone. Po prostu już dawno się tak nie uśmiałem i nie oglądałem sam więc to nie tylko moja opinia. Niektóre sceny chciałbym obejrzeć jeszcze raz, bo po prostu ze śmiechu aż mnie brzuch bolał. Nie będę zaprzeczał, że film jest dla dzieci, bo nie radzę pokazywać im takich scen, a przede wszystkim takiej ilości wulgaryzmów. Aczkolwiek nie są to PSY tylko wulgaryzmu w komediowej formie, dzięki temu jest jeszcze śmieszniej niż mogłoby być. Po prostu choćby dla aktorów warto obejrzeć. Jeszcze raz podkreśle! Teksty, Gra CUDOWNA!

0 komentarze:

Prześlij komentarz