Łączna liczba wyświetleń

12 stycznia 2011

Praca dodatkowa dzięki Internetowi? POLECAM

Witam ponownie...
Niedawno otrzymałem maila o takiej treści:

"
Witaj,

Jestem xxx
Poszukuje współpracowników do tworzącej się właśnie grupy
marketerów internetowych. Jeśli zatem czujesz się dobrze w sieci, masz
podstawową wiedzę z e-marketingu, prowadzisz bloga lub udzielasz się na
forach, a co najważniejsze, chcesz zarabiać pracując zdalnie ta
propozycja jest dla Ciebie! Oferuje wysokie zarobki, które z biegiem czasu będą się powiększały jak i również możliwość szybkiego awansu. Dodatkowo są przewidziane drogocenne nagrody dla najlepszych pracowników !!

Jeśli zainteresowała Cię moja propozycja   skontaktuj się ze mną jak
najszybciej. Szukam ludzi konkretnych, zorientowanych na działanie, nie
maruderów. Nie interesuje mnie Twoje CV - interesuje mnie Twój potencjał.

Pamiętaj  Sukces to zawsze wynik właściwej decyzji!

PS Dla jasności praca jest całkowicie legalna i nie chodzi o żaden "cudowny sposób na szybką kasę", nie mam zamiaru klikać w reklamy. Jestem poważnym człowiekiem oferującym Ci udział w
przedsięwzięciu BIZNESOWYM.

Jeżeli nie jesteś zainteresowany/a ofertą pracy po prostu ją zignoruj.

Z poważaniem"

Zainteresowało mnie to i zacząłem drążyć, okazało się, że to współpraca polegająca nie na poszukiwaniu nowych marketerów i budowaniu swojej struktury współpracowników. Myślicie kolejna piramidka? Otóż nie, nie działa to na takich zasadach, poprzez takie działania otrzymujemy zysk i pieniądze ;). Jak to czynić, wystarczy napisać do mnie maila na kndstopa@gmail.com i dowiedzieć się czegoś więcej !!! ;)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam serdecznie do współpracy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz