Łączna liczba wyświetleń

12 stycznia 2011

Powitanie i kim jestem...

Elo/Hello/Gutentag i inne ;)
Nazywam się Konrad Stopa, pochodzę z południowo-wschodniej Polski i jestem realną osobą.
Dlaczego to piszę? Ponieważ będę tutaj pisał posty o różnej treści czasami komercyjnej, a chce żebyście mi ufali, a nie uznawali mnie za fikcje!!!
To tyle bzdetów co o mnie:
Jestem 20 letnim facetem z 30 letnim doświadczeniem;p studentem Uniwersytetu Ekonomicznego z Krakowa.
Znacie już dużo moich danych i co Wam to daje? Hmmm nie chce żadnych nachodzeń więc adresu nie podam.
Zawsze marzyłem o pamiętniku czy to będzie on? Może ;D
Teraz dalej, posty, które się tu będą ukazywać będą różnej treści zobaczycie już za chwilę, raz to będzie reklama, raz filmik z yt czy coś śmiesznego innym razem moje aukcje z allegro, jeszcze innym kilka słów, po prostu rozmaitości :D
Cóż o mnie?
Jestem zwykłym chłopakiem niebojącym się ryzyka i odkrywania czegoś o sobie. Lubię ekonomie i w tym kierunku się kształcę czyli jak kombinowaniem ułatwić sobie życie;)
Nie wiem czy uda mi się Was tym zarazić czy pokazać ale no nic kończę te smęty i pozdrawiam wszystkich, którym chciało się to czytać ;D
5!

0 komentarze:

Prześlij komentarz