Łączna liczba wyświetleń

26 czerwca 2011

Koszykówka to dość męczący sport, ale na konsoli... NBA 2k11




NBA 2k11
2010
koszykówka, sportowy
5/10

Tak jak kiedyś pisałem na początku moje oceny są bardzooo subiektywne. Dlatego 5... Nisko co nie? Moje zdobycze punktowe w pierwszym meczu na poziomie 6 pkt są też niskie... Nie boję się przyznać, jestem leszczem w NBA i chyba zawszę będę, o ile na PC jeszcze szło to po przesiadce na x totalna masakra. Nie wiem jakim cudem w 2010 mi szło, chyba było łatwiej ale tutaj jest tragedia. Opanować taką serie guzików to jest mistrzowstwo, respekt dla graczy. Już chyba mi łatwiej zrobić jakiegoś slum dunka w konkursie niż zwykłego w meczu. Tak chyba jednak nie powinno być, ale może jestem słabeuszem. Szczerze, dużo bardziej wole się spocić i wyjść na podwórko i porzucać [na bank częściej trafiam] niż kląć do telewizora. Ogólnie nie mam jakiśch pozytywnych emocji, chociaż efektowność to gra ma, przeciwnicy robią ciekawe rzeczy, szkoda że mi tak nie wychodzą ;P Na razie jestem dość negatywnie nastawiony do tej pozycji, moze kiedyś gdy już nie będzie w co grać, wróce i się zemszczę. Na razie jedynym plusem, który zauważyłem to to, że jest ta odsłona poświęcona MJ! I za to mogę ją cenić ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz