Łączna liczba wyświetleń

23 sierpnia 2013

Dacia Logan MCV - budżetowy do bólu

Kreta jest największą grecką wyspą, aczkolwiek zajmuje jedynie ponad 8000 km kwadratowych, więc spokojnie można po niej podróżować samochodem. Jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób, dlatego też podczas pobytu warto wypożyczyć samochód, a ja na wyspie miałem okazję przetestować 7-osobową Dacię po liftingu.




Moja podróż obejmowała jakieś 400 km, które udało mi się przejechać jednego dnia, a nie jest to tak oczywiste jak w Polsce, ponieważ Kreta posiada bardzo zróżnicowany teren, w którym znajdowały się również góry. Dlatego też te odcinki pokonywało się wolnymtempem, aczkolwiek o tym później. Trasę jaką pokonałem możecie zobaczyć w galerii i szczerze polecam jeśli znudzi Wam się ciągłe plażowanie...

0 komentarze:

Prześlij komentarz