Łączna liczba wyświetleń

16 lipca 2012

Ziemię zamieszkują również obcy...UNDERWORLD: AWAKENING



Underworld: Przebudzenie
Horror, Akcja
2012
6/10

Przyszły wakacje, czasu więcej to i filmy i wznawiam mój blog. Tak na początku powiem, że jakby się ktoś chciał dołączyć do pisania to zapraszam, nie musi być on aż tak autorski i obiektywny.

Ok czas na główne danie czyli film!!! Na talerz ostatnio wrzuciłem kolejną część UNDERWORLDU. Każdy z nas ma swoje podziemie, ale jakbyście nie wiedzieli film dotyczy Ziemi i problemu kilku ras. Niestety nasza kula nie należy jedynie do ludzi, mamy wampirów (och Stefan ;p) wilkołaków i Lykanów. Nie pytajcie mnie co czym jest, ale ogólnie wygląda tak wstrętnie, że aż kazało filmwebowi określić to dzieło jako horror. No proszę, szanujmy się troszkę! Bać się nie bałem, ale sceny drastyczne też są, brawo dla charakteryzatorów. Otóż kiedyś Lykanie z wampirami się tłukły, wyginęły wilkołaki a ludzie musieli się chować, na szczęście opatrzność pomogła i ludzie wygrali żyjąc spokojnie. Tyle z historii, ta część mówi o ponownej walce ukrytych wampirów i Lykanów o dziecko, jedyną hybrydę. Ot taka bajeczka do poduszki. Oczywiście w roli głównej tajemnicza pani w czarnym obcisłym kostiumie, matka tej dziewczynki tak btw no i główna killerwoman, której nikt nic nie zrobi. Powiem tak film się nie dłużył, ale też nie zaskakiwał więc ocena średnia. Długo czekał w kolejce do obejrzenia, co już świadczy o słabej nocie, ale też nie do końca taka wizja apokalipsy mnie kręci więc sorry Selena.


PS. Na dobry humor:

0 komentarze:

Prześlij komentarz